Organisatie advies

New Improvement begeleidt organisaties naar resultaatgericht werken, klantgerichte dienstverlening, effectieve communicatie en omzetbevordering.

Met pragmatische adviezen en een doelgerichte aanpak helpen wij je graag om het traject naar organisatieverbetering te formuleren en te realiseren.
Organisatieontwikkeling is te verdelen in twee rubrieken:
• Harde factoren: de interne systemen, structuren en de strategie
• Zachte factoren: de bedrijfscultuur, interne communicatie, kernwaarden en identiteit van de organisatie, leiderschap, managementstijl of leiderschapsstijl, personeel (motivatie, betrokkenheid etc.), ontwikkeling van vaardigheden van medewerkers (hard skills of softskills).

Mogelijke organisatie advies /ontwikkelingstrajecten zijn:
• Verandering van uw organisatiecultuur
• Interne communicatie verbeteren
• Organisatie verbetering
• Visie en strategie ontwikkeling
• Coaching
• Innovatie en marktbehoeften
• Klantgerichte dienstverlening

Blijf op de hoogte en schrijf je in op onze nieuwsbrief:

 

© 2018 New Improvement All rights reserved. | disclaimer